Search This Blog

Friday 7 December 2012

Levain Boulangerie& Patisserie SB



Bunyi macam best jer..kalau orang tanya best ker?....aku mesti jawap best giler...ha..ha...
Hari ini dalam sejarah hidup aku...tunang tersayang bawa aku makan sini...sebab malam  nie hari jadi aku yang ke-29...dah tua rupanya aku nie...he..he...dah seminggu dia kata ada kejutan sempena hari jadi aku nie...(Masa tuh aku x sabar..dalam hati selalu bertanya kat mana yea?)

Hari dah terjawap....bestlah...
Nak tengok ker jom masuk dalam...




Ok ke x?
Jom kita cari meja...tempat nie kena main "tanda meja" kalau x makan berdirilh jawapnya..he..he..
dah jumpa...

"Round Table" Jea..dapat...x per janji dapat...
mana penanda nie...dah jupo(bahasa kelate)...


tanda2 cepat... occupied nie bahasa inggeris kalau di melayukan "didudki"  baru boleh order...


Dah order...xsabar nak makan nie...lapar giler...nie....mana makanan nie?(sebenar layanan di sini best...sekejap jer sampai)



Bestkan...apa2 pun jemput makan... auwwww.....



dah siap...apa lagi nak balik dah...tapi belum siap lagi...singgah tengok apa yea?










Wah banyaknya roti..kelabu mata aku nie..macam-macam ada(macam astro ha..ha...) Apa yang istimewa roti kat sini sampai ramai orang datang ke sini..sebab
disini rotinya di bakar dengan

The Stone Oven/Oven Batu...

rasanya lebih sedap dari biasa...aku dah beli...jeng..jeng....


Resit 

 Oklah...nak balik dah...sory aku x pandai nak becerita sangat... bye..bye... =)

http://www.levain.com.my/index.html


Contact Information

Our Address

No. 7, Jalan Delima,
55100 Kuala Lumpur,
Malaysia
Phone: +603 2142 6611
Email: enquiry@levain.com.my
Monday to Sunday 7.30am - 9pm

No comments:

Post a Comment