Search This Blog

Monday 10 December 2012

Plaza Low Yat

Hari nie kita jalan ke "Plaza Low Yat". Ia sangat terkenal dengan dunia ICT di malaysia. Pernah masuk malaysia book of  record. Plaza iCT terbesar tau...Dalam2 dia ada macam-macam. Telefon, Kamera, komputer dalam lain2 lagi...jom kita masuk....jom

Pintu Tepi Plaza Low Yat

Tuh...dia PLAZA LOW YAT-Jemput Masuk

Brother nie cari apa?

Tak kira apa bangsa semua ada-eh...mat saleh pun ada!!

Masa aku pergi-plaza low yat ada pc fair sempena Krimas 2012

Kedai Kamera 


Tengah Lihat Persembahan Adik-adik comel tau

Pandangan dari atas-semasa naik tangga bergerak
Aku sempat juga rakan pertunjukan adik comel...jom lihat...tapi sory la...aku x pandai rakam...


Jom aku bawa ke UG Plaza Low Yat...apa lagi makanlah

Hainan Tea Express- beratur tau...

Hainan Tea Express

Tea Bread

Macam2 ada

Nie Roti ke gemaran ku "Spicy Chicken Floss"

Nie pulak helmet kesayangan aku yg "buruk"(Hari nie aku bawa 125zr aku jea)

Nie dia-x sabar nak makan nie

nie Resitnya
Best Giler!!!
 

Kos:


okeylah....apa2 pun kawan mesti cuba kalau datang ke plaza low yat di kuala lumpur(dekat jea dengan pavilion bukit bintang) rugi kalau x singgah...bawa duit banyak sikit...sebab barang digital sini murah2....bye....

Info:
Hainan Tea Express
Lot 23A UG Floor,
Plaza Low Yat,
Off Jalan Bukit Bintang,
Kuala Lumpur.
No.Tel: 03-21100068

Teabread
Lot 23A UG Floor,
Plaza Low Yat,
Off Jalan Bukit Bintang,
Kuala Lumpur.
No.Tel: 03-21100068

Waktu Operasi: Isnin-Ahad (11.00 pagi -9.00 malam)

No comments:

Post a Comment